Cьогодні я хочу поговорити про легендарний і відомий у всьому світі американський бренд MICHAEL KORS
Бренд спеціалізується на виробництві одягу, взуття, парфюмерії і аксесуарів.
Особливість бренду- одночасне поєднання простоти та розкоші в продукціі. Дизайнеру вдалося поєднати американський утилітаризм з європейським шармом. Це і стало причиною неймовірної популярності як в США, так і в інших країнах світу.
Засновник компанії народився 9-го серпня 1959-го року в місті Нью-Йорк. Його мати, у минулому модель, привила йому любов до одягу і свої перші кроки Майкл почав робити вже в 19 років.
У 1981-му році декілька мультибрендових магазинів погодилися представити перші дизайнерські роботи молодого Майкла. З перших же колекцій до нього прийшла слава і комерційний успіх, оскільки його бренд був спрямований на широкий споживчий круг. Критики називали його першим дизайнером жіночого одягу масового виробництва. У 1997 році Kors став креативним директором французького модного будинку Celine. У жовтні 2003 року він покинув модний будинок, щоб сконцентруватися на своєму власному бренді.
У MICHAEL KORS є різні варінти колекцій:
- MICHAEL KORS – подіумна колекція
- KORS Michael Kors – середній рівень між подіумною колекцією і колекціями MICHAEL та Michael Kors
- Лінія MICHAEL- колекція жіночих сумок, взуття, одяг масового виробництва
- Лінія KORS – взуття та джинси
Також він запустив і чоловічу лінію одягу. Існує багато легенд з цього приводу. По одній з них Майкл шукав в чоловічих магазинах светри з кашеміру та прості сірі брюки, але нічого відповідного не виявив і вирішив самостійно зайнятися виробництвом якісного чоловічого одягу. Успіх не забарився!
Колекція 2016 (Spring/Summer 2016 Men’s Collection)
Бренд випускає також аксесуари. Усі вони направленні на підтримку загального стилю людини з бездоганним смаком. Майкл ніколи не зраджував своєму баченню моди і уся продукція (окуляри, ремені, сумки) є частиною закінченого образу людини, що живе в місті, яскравої та освідченної!
Вимога до міського одягу тільки одна- якість! Він вважає, і я з ним повністю згідна, що житель мегаполісу потребує підвищеного комфорту і зручності одягу. Усі вироби підходять як для ділових зустрічей і прогулянок, так і для вечірок, дружніх зустрічей, зайняття спортом.
Оскільки усі проекти були успішними, Майкл не зупинився і запустив лінію чоловічих і жіночих годинників.
А також і лінію спортивного одягу. Майкл вважає, що за спортивним стилем майбутнє.
“Я думаю, що мода піде від нарочитої сексуальності. Жінки стали настільки упевненими в собі і своєму тілі, що не вважають потрібним виставляти його на огляд”
Майкл Корс стверджує з повною упевненістю, що знає головний секрет жіночої краси, який звучить як “Виглядати на 35!”
“Кожна жінка в Лос-Анджелесі виглядає на 35. Ліндсі Лохан і Скарлетт Йоганссон дуже мудрі, і вони виглядають на 35. Я одягаю жінок двадцяти з чимось років так само, як сімдесятип’ятирічних, і усі вони виглядають як Шерон Стоун – поза часом”
Дизайнер зможе догодити покупцям будь-якої вікової категорії, оскільки кольорова гама, якої він дотримується, представлена в чорному, сірому та білих кольорах.
Вибирайте, а ми допоможемо Вам купити!
Вдалих покупок з www.usamag.com.ua