usamag_Tiffany

Без заголовка

Всесвітньо відомий культовий бренд Tiffany & Co. згідно Вікіпедії- ювелірна компанія, яку заснував у 1837 році Чарльз Луіс Тіффані та Джон Ф. Янг.

Перший магазин був відкритий на Мангеттені під назвою Tiffany, Young and Ellis, але був перейменований у 1853 році, коли Чарльз Тіффані перейняв керівництво. Відтоді магазини Tiffany & Co. були відкриті у багатьох країнах світу. Центральний магазин знаходиться на Мангеттені, на розі П’ятої Авеню і 57-ої вулиці.

Король діамантів

Засновник компанії Чарльз Луіс Тіффані (Charles Lewis Tiffany) мав величезну пристрасть до діамантів. У 1878 році він за 18 000$ купує жовтий діамант вагою в 287 карат. Цей діамант після обробки мав революційну на ті часи кількість граней, аж 90!

Відтоді він відомий у світі як “Діамант Тіффані”. Його ніколи не виставляли на продаж, і він як і раніше знаходиться у власності будинку Тіффані.

ывеа

Намисто з діамантом Tiffany, дизайн – Жан Шлюмбергер

usamag_charleslouistiffany-2

Tiffany Blue Book

Уперше в історії ювелірний будинок випускає свій фірмовий каталог “Блакитна книга”. Його випуск стає традицією і робиться по сьогоднішній день.

usamag_tiffany_catalog

Tiffany перша компанія, яка ввела стандарт по використанню стерлінгового срібла 925 проби. Незабаром цей стандарт був введений по усій території США. Студія дизайну Tiffany&Co стала першою американською школою дизайну.

фывапр

На цьому ювелірний будинок не зупинив свою ініціативу і просуває на державному рівні ще одну – ввести єдину систему зважування коштовних каменів – карат. Після цього в 1926 році уряд США приймає єдиний стандарт чистоти платини – РТ 950.

У 1861 році Чарльз знайомиться з президентом Аврамом Лінкольном, який купує намисто з перлів для своєї дружини. Так бренд поступово входить в життя перших осіб держави, а потім і популярних акторів, бізнесменів і так далі.

непав

Мері Тодд Лінкольн в намисті від Tiffany&Co

usamag_tiffany_perls

Tiffany Blue Box

У 1837 році компанія випускає свою всесвітньо відому коробочку блакитного кольору. Tiffany&Co вибирають для себе вишуканий і ніжний бірюзовий відтінок блакитного кольору, який потім навіть зареєструють як «колір Тіффані

usamag_Tiffany_bluebook

Прикрашена білою стрічкою Tiffany Blue Box є символом стилю і витонченості. Синій колір є кольором розкоші, оскільки синя фарба за часів Відродження була найдорожчою у виготовленні. Досі усі товари компанії, навіть не найдорожчі (є у компанії і такі товари, вартість на які від 100-200 $) в обов’язковому порядку упаковуються тільки у фірмову коробочку.

usamag_tiffany_bluebox

Компанія Tiffany & Co. представила світу безліч каменів, які раніше не оброблялися.

usamag_Tiffany_Dazzling_Discoveries_FINAL_posterusamag_tiffany_5

Колекції бренду :

Всесвітньо відомими є ключики від Tiffany. Вони представлені як в сріблі, так і в золоті з діамантами

сапр

У 2012 році Tiffany & Co. святкувала 175 років з дня свого народження. На честь цієї події випускається колекція Tiffany 1837, в основі якої лежить рожевий метал під назвою RUBEDO.

usamag_tiffany-1837

Atlas®Bold

usamag_tiffany_Atlas_Tile4_2x2

Elsa Peretti® Open HeartOpen

usamag_tiffany_elsa-peretti-open-heart-pendant-

Браслети Tiffany & Co. Schlumberger®

usamag_tiffany-co-schlumberger

Діамантові квіти Tiffany Victoria™Marquise

usamag_tiffany-victoria

Tiffany Charms

Упродовж 150 років жінки різного віку збирали підвіски. У 1940 році Tiffany створює патріотичні підвіски, які були дуже популярні серед дружин і подруг військових. Зараз вони символізують любов.

usamag_Gold_Charms

TIFFANY BOW

Одним з символів бренду разом з блакитною коробочкою є Tiffany Bows (бантик)

usamag_tiffany-bow

Компанія Tiffany & Co. була першою, хто представив свою знамениту обручку, яка досі є предметом гордості компанії і символом любові і краси.

У 1904 році саме з цією обручкою молодий Франклін Рузвельд освідчиться своії нареченій Елеонорі.

usamag_tiffany_rings

фцуывкаепн

Франклін та Елеонора Рузвельт

Кожен з діамантів Tiffany для весільних обручок обробляється вручну, як і 130 років тому.

usamag_tiffanyDifference_Tile5

Tiffany & Co створили мрію для кожної жінки. Це вже не просто бренд.

Прикраси цієї компанії це не просто золото і діаманти – це легенда, яка передається з покоління в покоління від бабусі і матері своїм онукам і дітям!

 

 

Поделиться:

FacebookVkontakte